Over 24 dagen is het dan eindelijk zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Veenstra - WaarBenJij.nu Over 24 dagen is het dan eindelijk zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela Veenstra - WaarBenJij.nu

Over 24 dagen is het dan eindelijk zover!

Blijf op de hoogte en volg Angela

07 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Dan gaat mijn avontuur beginnen, en ik heb er ontzettend veel zin in!

Voor de gene die het gemist hebben, 31 januari vertrek ik voor onbepaalde tijd naar Gambia.
Gambia is het kleinste land van Afrika en telt zo'n 2 miljoen inwoners, de hoofdstad van dit land is Banjul, tevens de luchthaven basis van dit land.
Gambia lig ingeklemt tussen Senegal & de Atlantische Oceaan.

De plaats waar ik in eerste instantie ga verblijven is Kololi, de badplaats van dit land.
Mijn verblijf is ook maar 5 tot 10 minuten lopen naar het strand, helemaal lekker wanneer je dit even nodig hebt.
De eerste week zal ik daar ook zeker van gaan genieten en tegelijkertijd op zoek gaan, naar iets wat mij voldoening gaat geven.

• 31 Januari 2014 - 09:54

Anne-Marie:

Hele goede reis en een fijne aankomst!

• 01 Februari 2014 - 08:49

Peter Sluijs:

veel plezier daar in gambia

• 01 Februari 2014 - 10:26

Diork Blom:

Goede reis en maak er wat van, aldaar in die "zandbak" :)